Siirry sisältöön

Digiloikka Bootcamp

1 päivän digitaalisen löydettävyyden ja/tai varattavuuden tehospurtti

Bootcamp koostuu kolmesta osasta:

  1. Lähtökartoitus
  2. Bootcamp-päivä
  3. Seuranta

Bootcamp-päivään valitaan yhdessä alueen kanssa alueen digitaalisen löydettävyyden ja/tai varattavuuden kannalta tärkeä digitaalinen kanava (kuten Tripadvisor, Googlen ekosysteemi, Expedia, Booking, Visit Finland DataHub). Päivän aikana tutustutaan valitun kanavan ominaisuuksiin ja mahdollisuuksiin sekä työstetään ja päivitetään sisältöjä kyseiseen kanavaan. Osallistujien tulee ottaa mukaan omat tietokoneet tai päätelaitteet.

Osana Bootcamp-kokonaisuutta tehdään ensin alkukartoitus, jossa selvitetään osallistuvien yritysten lähtötaso. Bootcampin jälkeen tehdään seurantaa siitä, miten löydettävyys ja/tai ostettavuus on kehittynyt.

Kokonaisuus on sopiva kansainväliseen matkailuun kypsille matkailualan yrityksille, joilla on jo kokemusta digitaalisista kanavista, mutta kaipaavat tehostusta digitekemiseen tietyn kanavan osalta.

Työpaja voidaan suunnata joko yrityksille tai matkailualueille. Matkailualueille suunnattuja valmennuksia toteuttaa Kirsi Mikkola.