Steady Go -tasot
Millaisia tuotehallinta ja varausjärjestelmiä matkailuyrityksille on tarjolla, mitä ne maksavat ja miten ne saa toimivaksi oman yrityksen tarpeisiin sekä integroitua myynnin jakelukanaviin.
Mitä kansainvälisiä jakelukanavia on tarjolla majoitus- ja ohjelmapalveluyrityksille ? Mitä jakelukanavissa mukana oleminen maksaa ja vaatii? Haitat ja hyödyt? Miten liittyä ja kannattaako liittyä mukaan?
Valmennus antaa osallistujille riittävät tiedot oman kannattavan verkkokaupan perustamiseen ja toteuttamiseen Miten verkkokauppa liitetään omille kotisivuille, jotta asiakkaan ostokokemus ja ostettavuus olisi mahdollisimman helppoa. Valmennus soveltuu niin majoitus-, kuin ohjelmapalveluyrityksille ja siinä käsitellä POS/PMS-, ERP- ja markkinoilla olevia tuotehallintaohjelmistoja.
Valmennuksessa käydään läpi markkinointiautomaation perusteita liitettynä asiakkuuksien hallintaan. Valmennuksessa tutustutaan kahteen markkinointiautomaatio-ohjelmistoon ja käydään esimerkkien avulla läpi. markkinoinnin automaation tarpeiden määrittelyä sekä tavoitteita. Valmennuksessa osallistujalle syntyy kattava kuva CRM-käytöstä eli asiakkuuksien hallinnasta yhdistettynä markkinointiautomaatioon huomioiden GDPR-asetukset.
Mikä on TripAdvisorin hyöty yritykselle? Mitkä ovat ilmaiset ja maksulliset mahdollisuudet. Millainen on hyvä esittely/profiili? Kuinka asiakkailta saadaan kerättyä arvioita ja suosituksia? Miten arvioita voi hyödyntää omassa markkinoinnissa ja verkkosivustolla?
Valmennuksessa tehdään yritykselle tai/ja alueelle tai tuotteelle Maineen mittaus verkossa. Se kertoo mitä mieltä asiakkaat ovat yrityksen tuotteista, palveluista ja kuinka aktiivisesti asiakkaat suosittelevat yrityksen palveluja ja osallistuvat yrityksen Verkkojalanjäljen eli digitaalisen löydettävyyden rakentamiseen. Valmennus sopii erinomaisesti yhteen Verkkojalanjäljen kasvattaminen -valmennuksen (3,5 h) kanssa.
Valmennus on yrityksen ja tuotteiden digitaalisen löydettävyyden kuntoon laittopäivä. Valmennuksessa käydään läpi TOP 10 käytännön asiaa digitaalisen löydettävyyden nostamiseksi kansainvälisillä markkinoilla.
Millaisia erilaisia vaihtoehtoja yrityksillä on hyödyntää mobiiliteknologioita markkinoinnissaan, sms, mms, qr-koodit, paikannukseen perustuva markkinointi.
LinkedIn-profiili, verkostoituminen, yrityssivu, markkinointikampanjat ja kohdentaminen kohdeyrityksiin kohdemarkkinoilla
Aiheina: Twitterin peruskäyttö. Kuinka saat seuraajia ja ketä kannattaa seurata? Hashtagit, retweetit, mitä ihmettä ne ovat? Erilaisia tapoja käyttää Twitteriä ja hyötyä siitä. Maksettu mainonta Twitterissä. Hyödyllisiä vinkkejä ja case-esimerkkejä.
Tutustu myös Kun “ihan kiva” ei riitä – tarinalähtöisen palvelumuotoilun ja tuotteistamisen valmennuspakettiin ja Luontomatkailukohteille kansainvälistä vetovoimaa ja ostettavuutta -valmennuspaketteihin.