Siirry sisältöön

Halonen Jukka-Paco

Yrityksille ja DMOille

FAM-matkat espanjankielisille markkinoille (READY - STEADY)

Yhden (1) päivän koulutuspaketti tarjoaa käytännönläheisen katsauksen espanjankielisille markkinoille suunnattujen kansainvälisten FAM-trippien suunnitteluun, toteutukseen ja jälkihoitoon. Koulutuksessa käsitellään tavoitteiden asettamista, kumppanivalintoja, sisällön rakentamista ja vaikuttavuuden mittaamista. Osallistujat saavat konkreettisia työkaluja onnistuneiden FAM-matkojen toteuttamiseen ja tulosten hyödyntämiseen.

Jakelu- ja myyntikanavat espanjankielisille markkinoille (READY - STEADY)

Tässä 1–2 päivän koulutuksessa syvennytään Espanjan ja Latinalaisen Amerikan matkailumarkkinoihin sekä tehokkaiden jakelu- ja myyntikanavien rakentamiseen. Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä esimerkkejä, markkinakohtaista tietoa ja työkaluja, joilla yritykset voivat parantaa näkyvyyttään ja saavutettavuuttaan espanjankielisessä maailmassa. Osallistujat saavat konkreettisia keinoja yhteistyön, kumppanuuksien ja myynnin kehittämiseen kansainvälisillä markkinoilla.

Liiketoiminnan kehittäminen ja strategia matkailualalla (Ready & Steady)

Tässä 1–2 päivän koulutuksessa keskitytään matkailualan yritysten liiketoiminnan strategiseen kehittämiseen ja käytännön toteutukseen erityisesti espanjankielisille markkinoille suuntautuen. Koulutus tarjoaa työkaluja tavoitteiden asettamiseen, markkina-aseman vahvistamiseen ja kilpailuedun rakentamiseen. Osallistujat saavat konkreettisia menetelmiä strategisen ajattelun, yhteistyön ja kannattavan kasvun tukemiseen espanjankielisessä maailmassa.

Tuotteistaminen espanjankielisille markkinoille (Ready & Steady)

1-2 päivän koulutus keskittyy matkailutuotteiden ja -palveluiden tuotteistamiseen erityisesti espanjankielisille markkinoille. Koulutuksessa käydään läpi kohderyhmien tarpeet, palvelukokonaisuuden rakentaminen, hinnoittelu ja kilpailuedun luominen. Osallistujat saavat konkreettisia työkaluja ja käytännön esimerkkejä siitä, miten matkailutuotteita voidaan kehittää ja muokata houkutteleviksi Espanjan ja Latinalaisen Amerikan asiakaskunnalle.

Incentive-matkailu espanjankielisille markkinoille

1-2 päivän koulutus tarjoaa kokonaiskuvan incentive-matkailun mahdollisuuksista ja käytännön toteutuksesta erityisesti espanjankielisillä markkinoilla. Koulutuksessa käsitellään Incentive matkailun perusasoita, asiakassegmenttejä, elämysten ja ohjelmakokonaisuuksien rakentamista sekä yhteistyön ja verkostojen merkitystä. Osallistujat saavat konkreettisia työkaluja ja esimerkkejä kannustematkailun kehittämiseen ja myynnin vahvistamiseen Espanjan ja Latinalaisen Amerikan markkinoilla.

 

Lisätietoja

Yli 32 vuoden kokemus matkailualalta DMC-toimijana. Erikoisosaamista ovat matkailun tuotteistaminen, kansainväliset markkinat, jakelukanavat sekä kestävän kasvun edistäminen. Tunnetaan käytännönläheisestä otteesta ja pitkäjänteisestä työstä suomalaisen matkailun kansainvälistymisen parissa.

Jukka-Paco Halonen
Viada Oy
paco (at) viada.fi
+358 50 366 2300