Yrityksille ja DMOille
Yhden (1) päivän koulutuspaketti tarjoaa käytännönläheisen katsauksen espanjankielisille markkinoille suunnattujen kansainvälisten FAM-trippien suunnitteluun, toteutukseen ja jälkihoitoon. Koulutuksessa käsitellään tavoitteiden asettamista, kumppanivalintoja, sisällön rakentamista ja vaikuttavuuden mittaamista. Osallistujat saavat konkreettisia työkaluja onnistuneiden FAM-matkojen toteuttamiseen ja tulosten hyödyntämiseen.
Tässä 1–2 päivän koulutuksessa syvennytään Espanjan ja Latinalaisen Amerikan matkailumarkkinoihin sekä tehokkaiden jakelu- ja myyntikanavien rakentamiseen. Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä esimerkkejä, markkinakohtaista tietoa ja työkaluja, joilla yritykset voivat parantaa näkyvyyttään ja saavutettavuuttaan espanjankielisessä maailmassa. Osallistujat saavat konkreettisia keinoja yhteistyön, kumppanuuksien ja myynnin kehittämiseen kansainvälisillä markkinoilla.
Tässä 1–2 päivän koulutuksessa keskitytään matkailualan yritysten liiketoiminnan strategiseen kehittämiseen ja käytännön toteutukseen erityisesti espanjankielisille markkinoille suuntautuen. Koulutus tarjoaa työkaluja tavoitteiden asettamiseen, markkina-aseman vahvistamiseen ja kilpailuedun rakentamiseen. Osallistujat saavat konkreettisia menetelmiä strategisen ajattelun, yhteistyön ja kannattavan kasvun tukemiseen espanjankielisessä maailmassa.
1-2 päivän koulutus keskittyy matkailutuotteiden ja -palveluiden tuotteistamiseen erityisesti espanjankielisille markkinoille. Koulutuksessa käydään läpi kohderyhmien tarpeet, palvelukokonaisuuden rakentaminen, hinnoittelu ja kilpailuedun luominen. Osallistujat saavat konkreettisia työkaluja ja käytännön esimerkkejä siitä, miten matkailutuotteita voidaan kehittää ja muokata houkutteleviksi Espanjan ja Latinalaisen Amerikan asiakaskunnalle.
1-2 päivän koulutus tarjoaa kokonaiskuvan incentive-matkailun mahdollisuuksista ja käytännön toteutuksesta erityisesti espanjankielisillä markkinoilla. Koulutuksessa käsitellään Incentive matkailun perusasoita, asiakassegmenttejä, elämysten ja ohjelmakokonaisuuksien rakentamista sekä yhteistyön ja verkostojen merkitystä. Osallistujat saavat konkreettisia työkaluja ja esimerkkejä kannustematkailun kehittämiseen ja myynnin vahvistamiseen Espanjan ja Latinalaisen Amerikan markkinoilla.