Siirry sisältöön

Anastasia Potakhina

Steady, Go -tasot

Google-näkyvyys ja mainonta, 1 pv (Go)

Nykymaailma on sellainen, että kaikki tehdään internetissä, eikä matkailuala ole mikään poikkeus. Asiakkaat ovat siirtyneet yhä vahvemmin verkkoon. Verkosta haetaan inspiraatiota ja tietoa matkakohteista, verkossa varataan majoitusta ja aktiviteetteja, verkossa myös jaetaan omia matkakokemuksia. Nykymaailma on sellainen, että millään matkailuyrityksellä ei ole varaa olla näkymättömänä verkossa.

Työpajaan osallistuva oppii hakukoneoptimoinnin ja -mainonnan perusteet, saa selville, millä hakusanoilla asiakkaat hakevat yrityksen palveluita sekä saa käytännön vinkkejä kotisivujen tekniseen optimointiin ja hakukoneystävällisten sisältöjen luomiseen.

Digitaalinen löydettävyys ja digitaalinen asiakaspolku, 1 pv (Go)

Matkailuyrityksen digitaalinen löydettävyys on asia, johon kannattaa panostaa. Asiakkaat ovat siirtyneet yhä vahvemmin verkkoon, ja jos yrityksesi ei löydy verkosta, menetät kilpailijoillesi potentiaalisia asiakkaita.

Käytännönläheisessä valmennuksessa käymme läpi yleisimpiä markkinointi- ja myyntikanavia sekä miten voit parantaa yrityksesi näkyvyyttä niissä. Käymme myös läpi digitaalisen asiakaspolun mahdolliset kosketuspisteet, jotka vaikuttavat asiakkaan kokemukseen ja mielikuvaan yrityksestäsi.

Matkailuyrityksen digitaalinen ekosysteemi ja myyntijärjestelmät, 1/2 pv - 1 pv (Go)

Valmennuksessa käymme useampia matkailun varausjärjestelmiä läpi ja tutustumme niiden ominaisuuksiin.

Olen myös JOHKU-valmentaja ja tarjoan räätälöityjä JOHKU-valmennuksia.

Digitaalinen markkinointi, 1 pv (Steady-Go)

Nykymaailma on sellainen, että kaikki tehdään verkossa, eikä matkailuala ole mikään poikkeus. Asiakkaat ovat siirtyneet yhä vahvemmin verkkoon, mikä taas tarkoittaa, että jokaisen matkailuyrityksen kannattaa ottaa digitaalinen markkinointi haltuun. Mutta mistä aloittaa? Missä sosiaalisen median kanavissa pitää näkyä? Miten luoda kiinnostavaa somesisältöä? Miten saat asiakkaasi suosittelemaan palveluitasi ja tuotteitasi muille?
Tätä kaikkea käsittelemme Digitaalinen markkinointi -valmennuksessa.

Aktiivisella kuuntelulla kohti parempaa (digitaalista) asiakaskokemusta, 1/2 pv (Go)

Asiakkaalta saatu palaute on kullanarvoista. Asiakkaan kuuntelu on paitsi mainio tapa rakentaa yhteisymmärrystä ja parantaa asiakaskokemusta, myös tärkeä keino kehittää omaa toimintaa.

Aktiivisella kuuntelulla kohti parempaa (digitaalista) asiakaskokemusta -valmennus on puolen päivän koulutus, jossa opit, miten voidaan kannustaa asiakasta antamaan palautetta, miten sitä kerätään ja hyödynnetään yritystoiminnan kehittämisessä ja markkinoinnissa.

Lisätietoja

Olen matkailualan ammattilainen, jolla on vankka yli 15 vuoden kokemus alalta, mm. asiantuntijatehtävistä. Digitaalisen kaupankäynnin kehittäminen on ollut kiinteä osa työuraani.

Valmentajana olen käytännönläheinen ja pyrin aina selittämään asiat niin, että ne ovat mahdollisimman helppoja ymmärtää. Parasta on, kun huomaan, että asia on mennyt maaliin ja tulosta syntyy.

Anastasia Potakhina
Anastasia Potakhina Tmi
ap(at)digitaalinen-markkinointi.com
+358 40 743 5868
www.digitaalinen-markkinointi.com