Suomi-brändin neljä ulottuvuutta

17.08.2018

Matkailullinen Suomi-brändi koostuu neljästä omintakeisesta ja toisistaan poikkeavasta matkailun alabrändistä, jotka ovat yhdessä enemmän kuin mikään suuralueistamme yksinään.

Lue lisää




Putki poikki!

17.08.2018

Kun muistetaan, millainen kaikkien aikojen matkailuennätysten vuosi 2017 meillä on nyt vertailulukuna, on suorastaan ihme, että ensimmäinen miinuskuukausi ei tullut jo aiemmin.

Lue lisää




Kulttuurin monta kulmaa

29.03.2018

Matkailussa kulttuurilla on suuri merkitys kohteen mielikuvan rakentumisessa ja erottautumisessa. Kulttuuri on väistämättä läsnä jokaisen matkailijan kokemuksessa, mutta miten ja millä painoarvolla, se riippuu matkailijasta.

Lue lisää