Suomi-brändin neljä ulottuvuutta
17.08.2018Matkailullinen Suomi-brändi koostuu neljästä omintakeisesta ja toisistaan poikkeavasta matkailun alabrändistä, jotka ovat yhdessä enemmän kuin mikään suuralueistamme yksinään.
Lue lisää
Putki poikki!
17.08.2018Kun muistetaan, millainen kaikkien aikojen matkailuennätysten vuosi 2017 meillä on nyt vertailulukuna, on suorastaan ihme, että ensimmäinen miinuskuukausi ei tullut jo aiemmin.
Lue lisää
Kulttuurin monta kulmaa
29.03.2018Matkailussa kulttuurilla on suuri merkitys kohteen mielikuvan rakentumisessa ja erottautumisessa. Kulttuuri on väistämättä läsnä jokaisen matkailijan kokemuksessa, mutta miten ja millä painoarvolla, se riippuu matkailijasta.
Lue lisää