Stopover Finlandin Kiinan markkinointi on käynnistynyt

02.06.2016

Stopover Finlandin Kiinan B2B lanseeraus käynnistettiin Visit Finlandin Kiina roadshowlla Hongkongissa, Guangzhoussa, Shanghaissa, Pekingissä ja Chongqinissä. Stopover Finland kiinnosti paljon kiinalaisia matkanjärjestäjiä ja online- matkatoimistoja ja neuvottelut isojen toimijoiden kanssa jatkuvat.

 

Lisäksi järjestimme kaksi lehdistötilaisuutta roadshown aikana: Stopover Finland – lehdistötilaisuus Shanghaissa roadshow- tilaisuuden yhteydessä ja Pekingissä Suomen suurlähettilään residenssissä Moi Helsinki kick off- tilaisuuden yhteydessä. Stopover Finlandin lanseeraus jatkuu kesän ja syksyn aikana Japanissa ja Etelä-Koreassa.

Stopover_Matkailusilma_660x

Tavoitteena on toteuttaa kaikilla kohdemarkkinoilla yhteiskampanjat valittujen matkanjärjestäjien ja online-matkatoimistojen kanssa Stopover Finlandin omien digitaalisten markkinointiviestinnän toimenpiteiden lisäksi. Kaikilla markkinoilla käynnistetään hakukonemarkkinointi ja sosiaalisen median viestintä. Stopover Finlandista on tehty pidempi menuvideo ja 11 lyhyttä teemavideota. Videot löytyvät Visit Finlandin kuvapankista ja videoita voi jakaa vapaasti.
Stopover Finland pähkinänkuoressa
– pääkohdemarkkinat: Kiina, Japani, Etelä-Korea
– tuotteet yksittäismatkailijoille, erityisesti aasialaisille
– MyStayn stopover -tuoteosioon otetaan mukaan tuotteet jotka täyttävät kriteerit

Lue lisää StopOver-ohjelmasta visitfinland.fi:stä.

Lisätietoa Stopover Finland-tuotteista: visitfinland.com/stopover ja visitfinland.com/mystay.

Lue Paavo Virkkusen blogi:Visit Finland -Road Showlta Xidanin aukiolle.