Modernit Humanistit -työkirja

26.04.2015

Työkirja tiivistää Modernit Humanistit -tutkimuksen tulokset helposti omaksuttavaan muotoon ja syventää tutkimuksen segmentti-  ja maakohtaista informaatiota. Tehtävien ja vinkkien avulla helppo oppia ymmärtämään millaisista tuotteista kohderyhmämme on kiinnostunut. Työkirja liittyy Modernit Humanistit -työpajasarjaan, mutta sopii myös omatoimiseen opiskeluun. “Tuunaa tuotteesi ja markkinointiviestisi moderneille humanisteille” on työpajasarja, jossa MEKin Modernit humanistit -tutkimuksessa kerättyä tietoa kohderyhmän rakenteesta ja arvostuksen malleista on jalostettu yrityksille käyttökelpoiseen muotoon ja se tarjotaan työpajojen kautta alueille ja yritysten käyttöön. Työkirja löytyy tästä linkistä. Jos olet kiinnostunut saamaan työpajapäivän alueellesi, otathan yhteyttä kehityspäällikkö Terhi Hookiin. Työkirjoja on saatavilla myös painettuna version.