Luonnosta kansainvälistä liiketoimintaa -seminaari, Lahti 1. – 2.11.2016

29.09.2016

Outdoors Finland-, Virtuaaliluonto- ja Mennään metsään -hankkeet järjestävät kansainvälisen luontomatkailuseminaarin Lahdessa.

Ensimmäisenä päivänä pureudutaan luontomatkailun markkinoihin ja luontomatkailun markkinointiin – uusiin digitaalisiin kanaviin, jotka tuovat kävijät, kohteet ja yritykset yhteen. Toinen päivä koostuu luontomatkailukohteiden ja -reittien kehittämisestä ja toimijoiden verkostoitumisesta. Lisäksi Citynomadi, iTravel, Joske, Karttakeskus ja Retkipaikka esittelevät palveluitaan 2. kerroksen aulatilassa.

LUONNOSTA KANSAINVÄLISTÄ LIIKETOIMINTAA -SEMINAARI LAHDESSA 1.-2.11.2016

Paikka: Fellmanni Campus, Kirkkokatu 27, Lahti

Otteita mielenkiintoisesta ohjelmasta 1.11.2016

TEEMANA LUONTO- JA LIIKUNTAMATKAILUN KANSAINVÄLISET MARKKINAT

Outdoor Active – luonto- ja liikuntamatkailun suurin sisältöalusta Keski-Euroopassa
Albert Rinn, myyntijohtaja, Outdooractive GmbH, Saksa

Eurooppalaiset kärkireitit – Euroopan retkeilyhelmet: Laadulla parempaa tulosta
Liane Jordan, laatujohtaja, Wanderbares Deutschland und Leading Quality Trails – Best of Europe, Saksa

Lisätty todellisuus & virtuaalitodellisuus – uusia keinoja rakentaa suuria elämyksiä
Timothy Jung, Director of Augmented and Virtual Reality Hub, Manchester Metropolitan University, Iso-Britannia

Achtung jokamiehenoikeus! Miten tehdä bisnestä aktiviteettimatkailulla saksalaisten kanssa ja löytää maksavat ja matkustavat aktiviteettiasiakkaat?
Jyrki Oksanen, johtaja, Visit Finland, Saksa, saksankielinen Eurooppa ja Benelux

Otteita mielenkiintoisesta ohjelmasta 2.11.2016

TEEMANA LUONTO- JA REITISTÖKOHTEIDEN KEHITTÄMINEN – MITEN YHDESSÄ RAKENNAMME VETOVOIMAISIA LUONTOMATKAILUKOHTEITA?

Luontokohteiden ylläpito ja huolto ja digitaaliset ratkaisut sekä Outdoors Finland -alueelliset hankkeet

  • Retkipaikka – retkeilyn sisältömarkkinoint
  • Joske Oy – Muotoillut, digitaalista informaatiota sisältävät opasteet
  • Citynomadi Oy – mobiilimarkkinointia
  • iTravel Oy – digitaalisia opastauluja

Case: Pohjois-Karjalan reitistöt, Keijo Koskinen, projektipäällikkö

Case: Uudenmaan virkistysalueyhdistys, Tapio Lepikko, toiminnanjohtaja

Laatureittien kriteerit – miten reitit luokitellaan ja pisteytetään suomalaisessa mallissa
Ilmoittautumiset seminaariin tiistaihin 25.10.2016 mennessä: Luonnosta kansainvälistä liiketoimintaa

Seminaari on maksuton.
Lämpimästi tervetuloa!

Ohjelma kokonaisuudessaan alla:

Ladattavat