Kansainvälisen markkinoinnin perusteet –valmennus

19.04.2015

Kansainvälistyminen on matkailuyritykselle kannattava keino kasvattaa liiketoimintaa. Visit Finland on luonut työpajasarjan, joka avaa jo ilmestyneen Matkailuyrittäjän kansainvälistymisoppaan neljää markkinointimixin osiota mahdollisimman käytännön läheisesti.

KANSAINVÄLISEN MARKKINOINNIN PERUSTEET -valmennus

  • tarjoaa käytännönläheisen tietopaketin matkailuyrityksen kansainvälistymiseen liittyviin kulmakiviin ja haasteisiin
  • on työpaja, josta saa konkreettisia vinkkejä ja tuoreita eväitä tuotetta, hinnoittelua, jakeluteitä ja sähköistä markkinointia koskeviin valintoihin
  • on kaksipäiväinen koulutus sisältäen sekä luentoja että ryhmätöitä
  • perustuu Visit Finlandin julkaisemaan Matkailuyrittäjän kansainvälistymisoppaaseen

Valmennuskokonaisuus on jaettu kahdelle työpäivälle, jotka voivat olla peräkkäiset tai maksimissaan  viikon etäisyydellä toisistaan. Ensimmäisenä päivänä tutustutaan tuotteeseen ja hinnoitteluun, toisena päivänä käydään läpi jakelutiet ja markkinontiviestintä. Valmennus on tarkoitettu niille pk-yrityksille, jotka ovat jo aloittaneet tuotteidensa myynnin ulkomaalaisille asiakkaille tai jotka harkitsevat sitä. Valmennus toteutetaan yhdessä alueen matkailun kehitys- tai alueorganisaation kanssa ja se on yritykselle maksuton.
Koulutuksen toteuttavat Birgitta Palmqvist, Birgitta Palmqvist Productions ja Marjo Ranta-Irwin, Blueberry Consulting.  Valmennuksessa käytettävä työkirja löytyy tästä.
Tiedustele valmennusta alueellesi:
Terhi Hook, Kehityspäällikkö, Visit Finland, puh. 029 46 95656, sähköposti terhi.hook (at) visitfinland.com

 

10.4.2015