Kampanjat

Kampanjoiden avulla herätetään kiinnostusta Suomea kohtaan. Taktisella markkinoinnilla tarjotaan kuluttajille ostopolku matkalle Suomeen.

Tutustu kampanjatuloksiin vuodelta 2017 lataa tiedosto alta

Vuoden 2017 aikana Visit Finland toteutti useita kampanjoita, joista kaikista saatiin hyviä tuloksia. Suurimmat panostukset kohdennettiin Suomen juhlavuoden kunniaksi tehtyyn Symphony of Extremes -kokonaisuuteen.

Lataa alta vuoden 2017 B2C-markkinointikampajakooste ja tutustu kampanjoihin ja tuloksiin tarkemmin.

Symphony of Extremes -kampanjan lisäksi koosteessa esiteltävät kampanjat:

  • Saksan markkinoille kohdennettu Slow Finland
  • Ruotsin kampanja Figge
  • StopOver-kampanja Expediassa
  • uudenlaisena yhteistyömuotona yli toimialarajojen Reiman kanssa toteutettu Kidventure

The Symphony of ExtremesBorn from Finnish DNA

Mikä on suomalaisuuden ydin? Millaisia me olemme? Mikä meidän luonnossa on erityisen suomalaista? Ja ennen kaikkea, miltä tämä kaikki kuulostaa?

Suomen juhlavuoden kunniaksi Visit Finland pureutui suomalaisuuteen näyttävämmin kuin koskaan ennen. Samalla syntyi jotain sellaista, mitä ei ole ennen maailmassa nähty – eikä kuultu. Kampanja havainnollisti ulkomaalaisille, mistä suomalaisuudessa on konkreettisesti kysymys.

Kampanjassa seurattiin sävellystyön etenemistä esitellen samalla matkailuun liittyviä teemoja, suomalaista kulttuuria ja eri vuodenaikoja. Luomistyön raaka-aineina olivat luonto ja ihmiset kaikilta neljältä suuralueelta. Kampanjassa nostettiin esiin alueiden matkailutuotteita vuodenaikojen mukaan. Sinfonian sävelsi metalliyhtye Apocalyptican Eicca Toppinen.

Kampanjan päämarkkinoina olivat Kiina, Japani, Saksa, Iso-Britannia ja muina markkinoina Venäjä, USA, Ranska, Italia ja Espanja.

Äärimmäisyyksien sinfonia julkaistiin 13 marraskuuta 2017.

Kampanjasivusto SymphonyofExtremes.com

 

Ladattavat