Visit Finland -kampanjat

Visit Finland -kampanjoiden mainonnan päämedia on useimmiten online, jota printti ja/tai ulkomainonta tukevat. Kampanjoita tuodaan esille myös Visit Finlandin sosiaalisen median kanavissa.

Kampanjoiden avulla herätetään kiinnostusta Suomea kohtaan ja tuoteosuuksissa tarjotaan kuluttajille ostopolku Suomi-matkaan. Kampanjoissa voivat olla mukana alueelliset toimijat, kuljetusyritykset sekä matkailuyritykset. Ulkomaiset Suomi-matkanjärjestäjät saavat myös näkyvyyden tulemalla mukaan kampanjoihimme. Mainonta ohjaa joko kampanjasivustolle tai suoraan kumppaneiden sivuille.

UK Kesäkampanja 2016

Valmistaudumme ihanaan Suomen kesään ja toivottavasti uusiin asiakasvirtoihin UK markkinoilta kesäkampanjalla.

Kampanjasivusto löytyy täältä: VisitFinland.com/nature

Kampanjan mainosjakso 7.4. – 7.5.2016.

Mainonta keskittyy Lontoon alueelle. Medioina on Google Display Network, sosiaalisen median puolelta Facebook ja Instagram. Lisäksi on käytössä hakusanamainontaa.

Teemoiksi kampanjaan on valittu karhujenkatselu, gastronomia ja soft adventure luontoaktiviteetit.

Partnerit Suomessa: Finnature,  Wild Taiga, Äksyt Ämmät ja Karelia Expert.

Kampanjassa mukana olevat UK matkanjärjestäjät: Wildlife Wilderness, Regent Holidays ja Nature Travels.

Kampanjakooste_UK_600x150

 

Saksa, Ranska Italia Kesäkampanjat 2016

Visit Finland toteuttaa Finrelax ja Merellinen Saaristo –teemoilla Tour de Relax –kampanjan Saksan, Ranskan ja Italian markkinoilla. Kampanjan ideana on hakea 9 pariskuntaa viettämään Suomessa loma, jonka aikana tehdään mahdollisimman rauhallisia ja rentouttavia aktiviteetteja. Kampanja toteutetaan kiinteässä yhteistyössä jo valittujen alueellisten matkailuorganisaatioiden -ja yritysten kanssa. Lisäksi yhteistyökumppanina on mm. Moodmetric-tunnetilamittari. Kampanja alkaa toukokuun 2016 alussa.

Kampanjat_kooste_600x150

Kampanja on 3-vaiheinen, joka alkaa seikkailijoiden hakuprosessilla. Online -mainonta ohjaa kampanjasivustolle, jossa hakijat pääsevät testaamaan stressitasoaan ja täyttämään hakulomakkeen. Mainonta ajoittuu aikavälille 2.-22.5. (keskittyen valituilla markkinoilla Milanoon, Pariisiin ja Frankfurtiin). 2-vaiheessa on varsinainen Suomi-matka, joka ajoittuu keskikesään, 8.-17.7. Viimeinen eli 3-vaihe sisältää matkan aikana tuotetun materiaalin esittelyn alustavan aikataulun mukaisesti keväällä 2017.

Save