Siirry sisältöön

Soila Palviainen

Ready Steady -tasot

"Etsin kunnes löydän sut" - Tunnista kohderyhmäsi, asiakkaasi ja vahvuutesi, 1 pv (Ready, Steady)

Kohdenna markkinointi oikealle kohderyhmälle: Mitä asiakas arvostaa, mitkä ovat maakohtaiset erot, missä on yrityksellesi paras potentiaali ja mitä väyliä asiakkaat käyttävät. Uuteen kohderyhmäoppaaseen perustuva valmennuspäivä.

"Tarinatalo" - Kohteesi on tarinan arvoinen, 1 pv (Ready)

Herätä asiakkaan mielenkiinto tarinan avulla! Mitä kerrot, miten kerrot, missä kanavissa kerrot yrityksesi tarinaa - tästä tiivis 1 päivän valmennus helpottamaan viestintää ja markkinointia!

Tää hyvältä nyt näyttää, hitto vie! - Tuotekortin rakentaminen, 1 pv (Ready, Steady)

Erityisesti sähköiset tuotekortit esittelyihin ja myyntitilaisuuksiin tai loppuasiakkaalle. Lyhyesti ja napakasti tai laajemmin ja tarkemmin. Visuaalisuus, tekstit, hakusanat - tuotteen myynnin kasvattaminen!

Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty, 2 pv (Steady)

Tuotteen sisältö ratkaisee kiinnostavuuden! Omat vahvuudet, USP ja tuotteen lisäpalvelut. Oikea ja kestävä hinnoittelu. Myös myyntiin ja markkinointiin huomio jo suunnitteluvaiheessa!

Hyvinvoinnin mosaiikki ja matkailupalvelut, 1-2 pv (Ready, Steady)

Hyvinvointi nousee entistä vahvemmin asiakkaiden toivelistalle; niin kulttuurinen, henkinen kuin fyysinenkin. Miten parannat omia palvelujasi ja luot kokonaan uusia mahdollisuuksia - työpajassa kehitetään laajasti tuotteita niin saunan, luonnon, ruuan kuin luonnonkin avulla!

”Kell onni on…” Onnellisuus-työpaja ½ päivä tai 1 päivä (Ready, Steady)

Ei kätketä onnellisuuden mahdollisuuksia, vaan tarjotaan niitä muillekin! Miten hyödyntää onnellisuutta tuotteiden markkinoinnissa tai soveltaa sitä teemojen tuotekehityksessä? Sanoitetaan, kuvaillaan, kerrotaan eli käydään läpi tekstitystä, otsikointia ja kuvien merkitystä esimerkkien avulla. Työpajassa tuotteistetaan yrittäjän olemassa olevia tuotteita tai luodaan uusia.

”Matkailijayrittäjät maasta – kulttuurintekijät kuusta ?” - kulttuurimatkailun työpajat 0,5 pv – 4 pv (Ready, Steady)

Yhteistyön käynnistäminen kulttuurin ja matkailun välillä, uusien ansaintamahdollisuuksien kehittäminen sekä elinvoimaa paikkakunnalle – näiden työstäminen yhteisesti työpajoissa voi tuoda uusia asiakkaita. Työpajojen aiheita: Yhteiset askeleet, tuotteistamisen ABC, kohderyhmät ja markkinat, hinnoittelu ja tarinallistaminen, markkinointi ja viestintä.

”Millainen kokki – sellainen soppa” -ruokamatkailun työpaja 0,5 pv -2 pv (Ready, Steady)

Ruoka on olennainen osa jokaista matkaa. Mitä mahdollisuuksia alueen ruoka ja perinteet antavat kohteiden tarjontaan? Työpajassa keskitytään asiakaslähtöisesti ja alueen tarpeiden mukaan ruokatuotteiden kehittämiseen ja kulinaarireitteihin sekä niiden tarinallistamiseen.

Lisätietoja

Usean vuosikymmenen kokemus matkailualalta ja mieleltään innostunut innostaja - 15 vuotta yrittäjänä ja sparraajana. Laaja verkosto ja Culture EDEN (2017) ja Well-being EDEN-kilpailujen (2019) projektikoordinaattori. Lähellä sydäntä on kulttuurin, hyvinvoinnin ja luonnon yhdistäminen matkailutuotteiden kehittämisessä - tarinallistamista unohtamatta!

Soila Palviainen
Aurana Oy
soila.palviainen (at) aurana.fi
Puh. +358 45 129 0199