Kirsi Mikkola – Steady ja Go -tasot

Kansainväliset myyntikanavat ml. Booking.com koulutus b2c, (Steady) 1 pv

Aiheina: Mitä jakelukanavia on majoitus, ohjelmapalveluyrityksille tarjolla? Mitä jakelukanavissa mukana oleminen maksaa ja vaatii? Haitat ja hyödyt? Miten liittyä ja kannattaako liittyä mukaan?

Kansainväliset erikoistuneet myyntikanavat b2c, (Steady) 1 pv

Valmennus keskittyy erikohderyhmien tarpeisiin keskittyneisiin erikoistuneisiin myyntikanaviin ja selventää miten jakelukanaviin pääsee mukaan.

Oman suoramyyntikanavan -verkkokaupan perustaminen, (Steady) 1 pv

Valmennus antaa osallistujille riittävät tiedot oman kannattavan verkkokaupan perustamiseen ja toteuttamiseen

TripAdvisor -koulutus, (Steady), 1 pv

Aiheina: Mikä on TripAdvisorin hyöty yritykselle? Mitkä ovat ilmaiset ja maksulliset mahdollisuudet. Millainen on hyvä esittely/profiili? Kuinka asiakkailta saadaan kerättyä arvioita ja suosituksia? Miten arvioita voi hyödyntää omassa markkinoinnissa ja verkkosivustolla?

Asiakaspalvelu ja maineenhallinta verkossa, (Go), 1 pv

Aiheina: Maineen mittaamisen keinot ja työvälineet sekä asiakaspalvelun laadun tavoitteet ja mittarit verkossa. Asiakaspalvelumuodot verkossa – mitä pitää valita ja miksi? Käytännön tutustuminen käytössä oleviin asiakaspalvelukanaviin.

Asiakaspalvelun laatu ja asiakastyytyväisyys verkossa, (Go) 1 pv

Aiheina: Asiakkaan polku (Customer Journey), Asiakaspalvelun laatu ja mittaaminen verkossa, suosittelumarkkinoinnin merkitys tuotteiden myynnissä.

Verkkojalanjäljen kasvattaminen, (Go) 1 pv

Aiheina: Yrityksen ja tuotteiden löydettävyyden ja digitaalisen saavutettavuuden kuntoon laittopäivä.    TOP 10 käytännön asiaa digitaalisen saavutettavuuden nostamiseksi asiakkaan ostopolulla.

Mobiili- ja paikannukseen perustuva markkinointi käytännössä, (Go) 1 pv

Millaisia erilaisia vaihtoehtoja yrityksillä on hyödyntää mobiiliteknologioita markkinoinnissaan, sms, mms, qr-koodit, paikannukseen perustuva markkinointi.

LinkedIn b2b myynnissä, (Go) 1 pv

LinkedIn profiili, verkostoituminen, yrityssivu, markkinointikampanjat ja kohdentaminen kohdeyrityksiin kohdemarkkinoilla

Twitter b2b myynnissä, (Go) 1 pv

Aiheina: Twitterin peruskäyttö. Kuinka saat seuraajia ja ketä kannattaa seurata? Hashtagit, retweetit, mitä ihmettä ne ovat? Erilaisia tapoja käyttää Twitteriä ja hyötyä siitä. Maksettu mainonta Twitterissä.  Hyödyllisiä vinkkejä ja case-esimerkkejä.

Räätälöidyt valmennukset

Räätälöidyt valmennukset kokonaisvaltaisesti digitalisaation mahdollisuuksista, muutoksista ja sähköisen liiketoiminnan backoffice, middleoffice ja frontoffice toimintojen automatisoinnista

 

Lisätiedot:

Lisää erilaisia valmennuksia ja valmennusten tarkat kuvaukset päivittyvät osoitteeseen www.liiketoiminta.info/VisitFinlandAkatemia

Kirsi on suorasanainen, käytännönläheinen ja ymmärrettävällä verkkoliiketoiminnan kouluttaja. Kirsi on valmentanut satoja matkailuyrityksiä työuransa aikana. Yritysten mielestä hän on käytännönläheinen ja ymmärrettävää kieltä käyttävä verkkoliiketoiminnan valmentaja.

Kirsi Mikkola
Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy
kirsi.mikkola@liiketoiminta.info
www.liiketoiminta.info
Puh. 040 555 1019, @kirsimikkola

 

10.11.2017