Kari Turunen – Ready Steady Go -tasot

Matkailuyritysten kansainvälistymiskoulutus, asiakaslähtöinen tuote kansainvälisille markkinoille, (Ready)  1 tai ½ pv

Tuotteistamisvalmennuksessa otetaan huomioon eri kansallisuuksien ja kohderyhmien vaatimukset sekä samalla palveluntuottajien valmius tuotteen rakentamiseen.

Matkailuyritysten kansainvälistymiskoulutus, myyvä ja kannattava hinnoittelu matkailutuotteelle, (Ready) 1 tai ½ pv

Tuotteen hinnan täytyy olla kannattava palveluntuottajalle ja samalla sopiva myös asiakkaan kukkarolle. Valmennuksessa syvennytään yksittäisen tuotteen hinnoitteluun sekä erilaisten myyntikanavien ansaintalogiikkaan ja tarvittavaan valmiuteen myyntiprovisioiden ennakoinnissa.

Matkailuyritysten kansainvälistymiskoulutus, tuote kansainvälisiin jakelukanaviin, (Ready) 1 tai ½ pv

Kuinka tuotteenne tavoittaa lopullisen asiakkaan haluamassasi kohdemaassa ja missä muodossa? Valmennuksen aikana käydään läpi erilaisten jakelukanavien toimintamalleja ja niiden vaatimuksia oman tuotteenne pääsemiseksi mahdollisimman moneen kannattavaan kanavaan.

Matkailuyritysten kansainvälistymiskoulutus, markkinointiviestintä kaupan saannin keinona, (Ready) 1 tai ½ pv

Miten saadaan haluamani asiakkaan mielenkiinto heräämään ja ostamaan tuotteeni käyttämästään kanavasta eri kohdemaissa ja tulemaan uudelleen?

Koulutuksessa käsitellään oikeiden kuvien ja tekstien sekä hinnan merkitystä lopulliseen ostopäätökseen markkinointiviestinnässä.

 Asiakaslähtöinen tuotteistaminen, (Steady) 1 tai ½ pv

Tuotteistamisvalmennuksessa otetaan huomioon halutun kohderyhmän ja myynti-/jakeluportaiden vaatimukset vastaamaan yritysten liiketoiminnan kannattavuutta pitkällä aikajänteellä.

Kannattava tuotteen hinnoittelu, (Steady) 1 tai ½ pv

Tuotteen hinnan täytyy olla kannattavaa sekä jälleenmyyjälle että palveluntuottajalle ja sen on oltava samalla sopiva myös asiakkaan kukkarolle. Kuinka se onnistuu?

Tuotekortit liiketoiminnan apuvälineeksi, (Steady) 1 pvä

Valmennuksen aikana rakennetaan tuotekortit matkakokonaisuuksia varten auttamaan matkanjärjestäjien ja incoming-toimijoiden paketointia ja markkinointitoimenpiteitä

Fam trip – myynnin varmistamiseksi, (Go) 1 pvä

Matkaohjelman suunnittelu ja ennen kaikkea toteutus vaatii saumatonta yhteistoimintaa, jotta myyjä saadaan vakuuttuneeksi myymään aktiivisesti aluetta ja sen kärkituotteita.

MICE – tuotteen rakentaminen, (Go) 1 pvä

Kannustematkailun muuttumisen seurauksena tuote on muokkautunut kustannustehokkaammaksi ja asiakaslähtöisemmäksi aitoja elämyksiä unohtamatta. Kuinka se tehdään yhteistyössä koko tarvittavan palveluverkoston kanssa, jotta kauppaa edelleen saadaan tiukentuneessa tilanteessa?

Jakelukanavien hankinta ja aktiivinen myynti, (Go) 1 tai ½ pv

Mennään messuille, entä sitten? Kuinka hyödynnän sieltä saamani kontaktit?

Valmennuksessa syvennytään asiakassuhteiden aktiiviseen hoitamiseen vuosikellon mukaisesti ja saatujen palautteiden hyödyntämiseen tuotekehityksessä.

Venäläiset tulevat takaisin, (Go) 1 tai ½ pv

Taloustilanne Venäjällä parantunut ja asiakasvirrat palaavat nykyaikaistuneina.

Millaisia markkinointi- ja myyntikanavia he käyttävät tänään ja osaanko vielä palvella nykyaikaisia venäläisiä asiakkaita heidän haluamalla tavalla?

Edellä mainituista palikoista on mahdollista rakentaa alueellenne ja sen yrityksille sopiva kokonaisuus kansainvälistymiseen ja sen tarpeisiin liittyen.

 

Lisätietoja:

Kari Turunen on työskennellyt 25 vuotta kansainvälisessä matkailussa tuotteistajana, myyjänä, markkinoijana ja toteuttajana.

Valmentajana olen avoin ja erittäin käytännönläheinen hakemalla aina kannattavimmat ratkaisut asiakkaalle ja palvelun toteuttajalle.

Kari Turunen
Momentti Oy
kari@momentti.fi
Puh. 0400 197551
www.momentti.fi

27.2.2017