Uutiset

Stopover_1400x

Kiinalaismatkailijat käyttävät ostoksilla käteistä tai UnionPay-korttia

Kiinalaisten matkailijoiden määrä kasvaa Suomessa kaiken aikaa. Viime vuonna he toivat maahan jo 132 miljoonaa euroa. Kasvua edellisvuoteen oli 56 prosenttia. Mahdollisuuksia voisi olla vieläkin…

Lue lisää
Berries_660x

Visit Finland -uutiset huhtikuu 2016

Visit Finland -seminaarin esitykset ladattavissa. Italia ja Ranska kutsuvat tapahtumiin. Lue lisää näistä ja muista uutisista huhtikuun uutiskirjeestämme.  Hauskaa vappua! 29.4.2016

Lue lisää


Toimenpiteet maittain

Toteutettavat toimenpiteet
ovat monipuolisia

Järjestämme kohdemarkkinoilla Visit Finland -tapahtumia, tuomme kansainvälistä ammattiostajakuntaa Suomeen sekä kampanjoimme näkyvästi eri maissa.

Lue lisää


Tietoa kohdemaista

Tilasto- ja markkinatietoa Visit Finlandin tärkeimmistä markkina-alueista

Lue lisää



Tutkimukset

"Suomalainen luonto, kulttuuri ja
elämäntapa yllättivät minut
iloisesti monipuolisuudellaan."

Visit Finlandin kansainvälisen markkinoinnin pääkohderyhmä, Modernit humanistit, ovat avoimia ja uteliaita seikkailijoita. Miten rakennat tuotteestasi ja palveluistasi heitä houkuttelevan paketin tai miten puhuttelet tätä tärkeää ryhmää? Tutustu uuteen Modernit humanistit –työkirjaan, joka tarjoaa monia konkreettisia vinkkejä ja ideoita matkailuliiketoimintasi kehittämiseksi!"

Lue lisää


Tuoreimmat majoitustilastot




Tuoteteemat ja työkalut



Visit Finland
Mediapankki

Visit Finlandin upeat kuvat ja videot jakoon kaikkialla maailmassa.

Lue lisää


Kasvuohjelmat tavoittelevat satojatuhansia uusia matkailijoita Suomeen

Suomen matkailun edistämiseksi on startannut kolme uutta kasvuohjelmaa, joiden tavoitteena on kasvattaa ulkomaisten matkailueurojen määrää nykyisestä 4,4 miljardista. Erityisesti kauas itään kurottava Stopover Finland tavoittelee Suomen kautta Eurooppaan kulkevia aasialaisia matkailijavirtoja.

Lue lisää